Partition magic

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Říjen 26 12:43:07 CET 2009

Ano, zalohovat a zalohovat a zalohovat.
Ted skusim vysvetlit k cemu to je. Pro nasi generaci jsou to vzpominky, ke
kterym se radi, ale jen obcas vratime. Chlubeni se fotkami a videem po
dovolene je vetsinou nuda pro vsechny pozvane. Hlavne to video, pokud neni
dobre serihane. Desetiminutove zabery nejsou na techto setkanich nicim
vyjimecnem. Podivejte se na dobrou reportaz a zkuste pocitat se mnou
...jedna, dva, tri... a ejhle, uz je tam strih a o tom to je a spolu s
dobrou muzikou je to tam. Ovsem muziku vlastni, jinak si vas najde oalasa
nebo jak se to jmenuje. Fotky budou jeste obcas zajimat vase deti a mozna
tak dvakrat za zivot vnoucata. Dalsi to spali jako nepotrebne, co nezname
atd. Obcas se zastavim v takovem bazaru s nabytkem a tam jsou spousty
pristroju na prohlizeni diaku za babku a ktomu cely zivot tech lidi na tech
diacich a nakonec to nechteji ani jejich deti a natoz vnoucata. Takovy je
zivot.
Hezky den vsem.
Jindra Polivka

100x jsem to s nim delal a po stoprvni jsem u sveho PC prisel o veskery
fotky. Vsem rikam zalohujte, ale znate to o te kovarove kobyle ;)

Opatrne s tim PQ Magicem.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz