Re: Pokojovy termostat

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Říjen 25 10:10:23 CET 2009

Ja mam par let tenhle termostat, nevim jestli se jeste vyrabi
http://www.jablotron.cz/cz/Stahnuti/601/
Dnes jsem tam presteloval cas, jinak o nem nevim.

Predtim jsem mel neco podobneho ale levnejsiho (kvuli cene jsem
to tehdy koupil) od Conrada, kdyz jsem jej koupil tak jsem zjistil
ze se tam da nastavit regulace BUD podle teploty NEBO podle casu
a obcas mi rodina nadavala ze topeni neseplo nebo naopak nevyplo,
u toho co ted mam se mi to jeste nestalo.