konference Moderní elektronické součástky

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Říjen 24 18:29:59 CEST 2009

Zdravim,
nechci nikomu lezt do zeli :-) Ale prisla mi emailem pozvanka na tuto
akci a napadlo mne, ze by to mohlo nekoho z konference zajimat.

Obsah pozvanky:

Vážení,

dovolujeme si Vás pozvat na již 15. ročník konference Moderní elektronické
součástky - od elektronu k fotonu, která se uskuteční dne 3. listopadu 2009
od 9:30 hod v kongresovém sále P1, pavilon P na brněnském Výstavišti -
program viz příloha.

Moderní elektronické součástky každoročně mapují pestrý svět elektronických
konstrukčních prvků a jejich aplikací. Prostřednictvím odborných přednášek a
doprovodných prezentací představují aktuální technologické trendy a novinky.
Jsou pravidelnou příležitostí pro individuální obchodní jednání i neformální
setkání výrobců elektroniky, poskytovatelů služeb EMS, distributorů
součástek a vývojářů.

Konference je organizována ve spolupráci s odborníky z vysokých technický
škol z České a Slovenské republiky. Záštitu převzala Českomoravská
elektrotechnická asociace.

Účast na konferenci je bezplatná, podmíněná předchozí registrací na webových
stránkách http://www.stech.cz/index.php?id_document=401156214 či na emailu
<http://email.seznam.cz/newMessageScreen?sessionId=&to=mailto%3akonference%4
0stech%2ecz> konference@stech.cz.

Těšíme se na setkání s Vámi na konferenci Moderní elektronické součástky -
od fotonu k elektronu!

--
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz