ATMega8 problem

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Říjen 20 21:45:46 CEST 2009

Ano, tohle je tipická Prestovina:-)

Začátečníkům doporučuji používat programátory, které implicitně fusebity
nemění.

Vzhledem k ceně ATmega8 doporučuji prostě koupit nový ks. Ale obecně by mělo
stačit přivést nějaké kHz-MHz na vývod X1 a pak přenastavit. Alespoň takhle
to dělám, když se v PonyProgu ukliknu a nastavím tam něco, co nechodí. Pokud
máte v PC opravdový sériák, tak je PonyProg+SIprog poměrně praktická věc.
Jako minimalistická verze HW stačí i 3 rezistory 4k7:-)

PH

http://www.sportstream.cz/ - aktuální sportovní videa