ATMega8 problem

stanfred 7009@seznam.cz
Úterý Říjen 20 21:19:52 CEST 2009

Zdravim konferenci,

zaujal mne projekt MJoy - kontroler pro joystick
(http://web.archive.org/web/20070530053750/www.mindaugas.com/projects/MJoy/Article.php).
Tak jsem sel koupit procesor, ubastlil zapojeni, pripojil PRESTO, nacetl HEX
do ASIX UPu a ten me varoval, ze pokud si nedam pozor, tak MCU pak nepujde
preprogramovat. Prohledl jsem doporucovane pojistky z projektu (a zarazilo
me, ze odpovidaji externimu oscilatoru, i kdyz v zapojeni je krystal - ale
nekde na webu jsem nasel, ze to funguje...), nastavil a napalil. UP vytvoril
seznam chyb... a od te doby se s MCU nedomluvim. Zkousel jsem mu vnutit
externi hodiny (1 MHz), ale PRESTO jej stale nevidi.
Nez se v tom zacnu nejak vice hrabat, zeptam se zkusenejsich, co se s tim da
delat.
Je to ma prvni zkusenost s AVR a takhle to dopadlo :-( <NO FLAME>S PICy jsem
podobne problemy nemel</NO FLAME>

Dekuji

Stanislav Svoboda