Casopis Robot Revue

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Říjen 18 17:14:11 CEST 2009

 18.10.2009, 17:07:13

Nazval bych to kompatabilitou se systemem. To ze napr. k rizeni auta
potrebujete papiry ja pravidlo systemu. To ze se na krizovatce
nejezdi na cervenou je taky pravidlo systemu. Pravdepodobne existuje
nenulova korelace mezi neochotou dodrzovat to prvni a neochotou
dodrzovat to druhe.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz