Navrh univerzalne pouzitelneho spinaneho zdroje 0-1A?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Říjen 16 15:42:05 CEST 2009

Obecně když použijete malou indukčnost pro malé proudy tak bude zdroj
pracovat v nespojitém režimu - bude mít větší rušení a menší účinnost.
Koneckonců je to v tom datasheetu i napsané - obrázky 1 a 2.
Ostatně místo grafu by možná bylo lepší použít vzorec
delta I = (Vin - Vout) / (f * L) * (Vout / V in) a L se volí tak, aby
Iout < delta I / 2 (to je mezní případ - v praxi to chce nějakou rezervu).

OH