Navrh univerzalne pouzitelneho spinaneho zdroje 0-1A?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Říjen 16 11:56:31 CEST 2009

On Fri, 16 Oct 2009, Tomáš Tomáš wrote:

> Problemem je volba civky, obecne ceny a dosupnost SMD civek v CR je
> mizerna a zde je jeste otazkou jakou civku zvolit? Polde grafu v DS
> obvodu LM2675 dany rozsah nelze pokryt jednou civkou.
>
> Chi se zeptat co se stane, kdyz pro rozsah 0-800mA pouizji 220uH
> presneji http://www.sos.sk/?str=371&artnum=61672 a pro rozsah do 1A
> 100uH http://www.sos.sk/?str=371&artnum=61668

Oni v DS sice doporucuji pro vyssi proudy mensi indukcnost ale podle meho
nazoru jen proto ze mensi indukcnost bude mit pravdepodobne mene zavitu
a tudiz mensi odpor a mensi ztraty. Jinak vetsi indukcnost pri vyssich
proudech nemuze vadit, jen snizuje proudove namahani kondenzatoru.

Co treba overkill ze dvou  http://www.sos.sk/?str=371&artnum=62954
paralelne ? :-)