Koupe radiove vysilacky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Říjen 15 18:06:21 CEST 2009

Zdravím,
  ano, sdíláky na 80MHz nebo na 160MHz jsou také volba. V tomto případě bych
se možná klonil k 80MHz - stanice ještě bývají k mání, na Aukru celkem
pravidelně, a pro pohyb venku je to lepší než 160. Nadto je 160 ve městech
přecpané různými jeřábníky, betonáři a jinými, tyhle kanály jsou velmi často
využity. Na 80MHz už je podstatně menší provoz a nadto jich je více (8).
Je docela škoda, že už není GP pro sdíláky na 45MHz, tam to chodilo také pěkně.
Mám několik rádií, které mi tu kysnou, přeladění na 50MHz (amatérský 6m band)
není triviální - je to dost daleko a navíc u nás v tomhle bandu ještě vysílá
TV, takže je to nepoužitelné...
  S pozdravem Pavel Troller