[OT] Membrana do redukcniho ventilu?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Říjen 15 17:50:50 CEST 2009

Omlouvam se za OT, ale protrhla se mi membrana v redukcnim ventilu na
O2, tech 150Atm, ktere jeste byly v lahvi me pekne nazvedlo ze zidle.

Po rozebrani ventilu jsem zjistil,trhlinu v membrane.
Ventil je povalecny,nadherny celomosazny kousek u ktereho se prvorepublikovy
konstrukter vyradil, s modernimi plastaky se to neda srovnat. Na prvni
pohled bych rekl, membrana je stejna jaka se pouzivala v "komunistiskych"
redukcnich ventilech k autogenum.
Par lidi se zde potapi a i svareni se zde probiralo, poradite kde koupit
novou membranu?
Je to bezny sortiment v obchodech s sortimentem GCE?

Dekuji
WS