USB prepinac

Milan krata.milan@seznam.cz
Pátek Říjen 9 14:01:53 CEST 2009

Drive jsem premyslel jak o mechanickem prepinaci tak o relatkach.
Nakonec jsem to zavrhl ze dvou duvodu.
1. bude to prepinat dve tiskarny od HP a ty maji problem i s neznackovym
kabelem 2.0 tak nechci resit dalsi trable od jinych dratu a kabelu.
2. budu to mit v obyvaku, takze nejlepe schovat za stul at nekoukaji
kabely atd...

Milan