USB prepinac

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Říjen 9 13:44:49 CEST 2009

2009/10/9 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
> Nedavno jsem pro jednoho zakaznika resil prepinani USB flash disku
> mezi pocitacem a nejakym jejich strojem. Nejdrive jsem tam chtel dat
> nejake ty prepinaci svaby, uz jsem je i nakoupil, ale nakonec jsem se
> rozhodl pro relatko z duvodu uplneho oddeleni. Takhle to vypadalo, je
> to na DIN listu toho stroje:
>
> http://www.clexpert.cz/foto/usbsw.jpg
>
> Jeden konektor je pro flash disk, druhy pro ten stroj, treti pro
> pocitac, ctvrty pro rizeni. Ovlada se to pres USB jako virtualni COM
> port jednoduchymi prikazy pro prepnuti sem a tam a pro zjistovani
> [...]

A to relátko přepíná všechny piny, tj. data i napájení současně?
Funguje to spolehlivě? Když jsem měl mechanický přepínač (podobný jako
dataswitch k paralelním tiskárnám) pro přepínání klávesnice mezi dva
počítače, tak se někdy nechytla, pomohlo přepínat pomalu, tj. podržet
přepínač v mezipoloze.

P.K.