RE: objednávka mini2440

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Říjen 6 12:40:33 CEST 2009

Presne tak bych modul chtel take pouzivat. Proste mit na me OS a napsat aplikaci pro OS, ktera by ovladala napr. GPIO (k tomu bych mel pripojene periferie). K tomu asi JTAG potrebovat nebudu, nebo ano? Na vytvoreni vlastni distribuce (nebo upraveni existujici) a nahrani je potreba JTAG? Pak je tu otazka nahrani distribuce na SDD a jeji pusteni... To se da samozrejme zajistit v jinem PC, ale jak se dostanu do pameti modulu abych z ni neco smazal a uvolnil misto? Omlouvam se za dotazy, ale nikdy jsem dane zarizeni nemel v ruce (pricemz o nem silne uvazuji).

MG

Odesílatel: hw-list-bounces@list.hw.cz [hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele RV [vicek.radek@cpost.cz]
Odesláno: 6. října 2009 12:31
Komu: HW-news
Předmět: Re: objednávka mini2440

Reknu to jinak. Nemam zadne ambice psat nejaky vlastni FW, ale rad bych
aby na to bezel nejaky linux nebo ty cinske WinCe a jak si pro to mohl
napsat (ve svem PC) nejaky program a ten spoustel jako aplikaci nad tim
OS. To lze tak, ze to v PC napisu, prelozim po USB nakopiruju do toho
bazmeku a pak nasledne spustim? Nebo jsem uplne mimo?

Radek Vicek