objednávka mini2440

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Říjen 6 12:31:59 CEST 2009

Reknu to jinak. Nemam zadne ambice psat nejaky vlastni FW, ale rad bych
aby na to bezel nejaky linux nebo ty cinske WinCe a jak si pro to mohl
napsat (ve svem PC) nejaky program a ten spoustel jako aplikaci nad tim
OS. To lze tak, ze to v PC napisu, prelozim po USB nakopiruju do toho
bazmeku a pak nasledne spustim? Nebo jsem uplne mimo?

Radek Vicek