[OT] Jak reklamovat rychlost internetu

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Říjen 6 11:29:02 CEST 2009

Kolik mate agregaci ?
Dneska sice se z marketingoveho hlediska jiz neuvadi, jako CRA ti maji v
nabidce rychlost az 8 MBit/s ;-)))
Na jejich ADSL je tusim 1/20 nekteri maji 1/50, ufon nabizel 4mega s
agregaci 1/100,  vydelte si 8000/20 a vyjde Vam minimalni rychlost
400kbit/s , kdyz ji meric prekroci, neni co reklamovat.
LK