[OT] Jak reklamovat rychlost internetu

Milan krata.milan@seznam.cz
Úterý Říjen 6 11:18:49 CEST 2009

Zdarek
Ja bydlim na jedne vesnici nedaleko Tabora. Je tady 1 wifi nebo O2. Kdyz
jsem kdysi Objednal tu wifi a po dvou mesicich zadna odezva tak jsem sel
do O2 a jsem spokojen. Kdyz jsem jednou reklamoval rychlost, tak mne
taky presmerovali na nejaky jejich meric a kdyz i ten ukazal pouze 2Mb
misto 8Mb tak mi rekl abych chvilku pockal a potom zrestartoval modem a
odte doby to maka 6Mb. Sice to neni 8, ale furt lepsi nez nejake dohady.

Ahoj
Milan