zaujimave citanie - synchronizacia a asynchronne logicke obvody

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Říjen 4 12:05:34 CEST 2009

minuly tyzden sme mali velmi zaujimavy seminar o synchronizacii
logickych obvodov. Prednasajuci okrem ineho aj uci a vela materialov ma
na svojich strankach http://webee.technion.ac.il/courses/048878/index.html
plus tam maju knihu o navrhu asynchronnych obvodov
http://webee.technion.ac.il/courses/048878/book.pdf
Ak som to pochopil spravne tak moderne vysoko rychlostne obvody sa
nenavrhuju ako kompletne synchronne lebo je to pomale ale ako
asynchronne kde si casovanie vytvaraju sami z toku spracovavanych dat.
Takze informacia pretecie logikou maximalnou rychlostou aku umoznuje
cip, co je pri priemernej dlzke oneskorenia jedneho hradla v rade 15ps
celkom slusne :-))
b.