VHDL - signaly v processu?

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Listopad 24 09:56:18 CET 2009

Asi by bylo lepsi uvest co chcete vytvorit, protoze takovouhle hruzu
prepisovat ani snad nema cenu. Obecne plati to ze se signaly pripravuji
o cykl hodin predem, pokud to nelze, tak se pouzivaji asynchronni
vstupy. Nejvic pomaha a predevsim u takto jednoduchych veci si pro
zacatek nakreslit schema jak bych to realizoval obvodove. Pokud zjistim,
ze na to potrebuji nejaky specialni trik tak to nelze implementovat.
Pokud pouzivate predchozi stav nejakeho signalu, tak to nelze bez toho
abyste si ten stav nekde ulozil, do registru. Registr je potreba ridit
hodinovym signalem. Mam takovy pocit, ze vam nekdo rekl ze z FPGA a VHDL
se da vyzdimat uplne cokoliv, ale to neda.

Tosa