Zhoreny elektronicky predradnik

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Listopad 23 00:06:18 CET 2009

>TRUBICE
>Predpokladam, ze ve svitidle mate puvodni trubici made in PRC. Jejich
>zivotnost je bidna, navic ji jednoduche menice nijak nesetri, takze po
>3 letech intenzivniho uzivani bude u konce z dechech. Vymenou za neco
>znackoveho, ziskate jako bonus vice svetla a mozna i prijemnejsi
>barvu.

Ale ja som za. Akurat, ze kde rastu? Citim sa ako Maruska vyhnana na jahody. Jahody, nie cucoriedky ani ribezle, ale jahody. Chcem to cele napratat do existujuceho, pre mna esteticky vyhovujuceho, svietidla. A nemam zaujem o cele svietidlo - napokon je nezanedbatelna sanca, ze zase bude podobneho povodu a kvality (mam nejake este v zalohe v pivnici, prave modelu "velkokapacitna kuchyna verejneho stravovania", tak som sa bol na ne kuknut, a je to presne taka ista cina, akurat ze dvakrat tak velka, takze mi do povodneho svietidla nevojdu).

wek