Zhoreny elektronicky predradnik

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Listopad 22 22:49:45 CET 2009

 22.11.2009, 22:26:34

Ac jsem v predchozim prispevku kolegovi AJ oponoval, nyni jej
podporim. Samokmitajici menice povazuji za tezkou nocni muru, a pokud
to ma krmit CFL tak dvojnasob. Domaci vyvoj neceho takoveho je tezky
masochizmus.
Osobne bych postupoval zhruba nasledovne:
krok 1 - vymena vadnych C zaa libovolne dostupne. Pokud se menic
 rozbehne, zivotnost novych ne-LESR bude opet nejmene 3 roky, coz ne
 tech 0,3€ neni tak spatne. GOTO TRUBICE
krok 2 - pouzil menic ze zavitove "usporky" o priblizne stejnem vykonu
 GOTO TRUBICE
krok 3 - stavba menice se specializovanym IC, napr. IR2153 GOTO TRUBICE
krok 4 - koupe noveho svitidla GOTO TRUBICE
TRUBICE
Predpokladam, ze ve svitidle mate puvodni trubici made in PRC. Jejich
zivotnost je bidna, navic ji jednoduche menice nijak nesetri, takze po
3 letech intenzivniho uzivani bude u konce z dechech. Vymenou za neco
znackoveho, ziskate jako bonus vice svetla a mozna i prijemnejsi
barvu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz