CREE LED zapojeni

Neděle Listopad 22 18:15:30 CET 2009

Tipnul bych si, že je to vnitřek do světla "a la žárovka".

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Sunday, November 22, 2009 5:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: CREE LED zapojeni

Asi pred tydnem mi prisel tenhle driver LED 27~42V DC 320mA Constant Current Driver Circuit (85V~265V AC) z DX:

Provedeni teda nic moc (kondenzator byl poslintanej cinem, svab je ubrousenej), ale na druhou stranu 12ks Cree Q5 to tahne bez problemu a ani se to moc nehreje  - asi po hodine provozu je traficko teple (odhadem 40st). Zdroj je gavanicky oddeleny - proud je snimany optoclenem.

Skoda ze nedalaji i variantu 0.7A pro ty 3W LED. Asi se zkusim kouknout zda by to neslo trosku "poladit" aspon na 500mA.

RV