CREE LED zapojeni

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Listopad 22 17:28:57 CET 2009

Asi pred tydnem mi prisel tenhle driver LED 27~42V DC 320mA Constant
Current Driver Circuit (85V~265V AC) z DX:

Provedeni teda nic moc (kondenzator byl poslintanej cinem, svab je
ubrousenej), ale na druhou stranu 12ks Cree Q5 to tahne bez problemu a
ani se to moc nehreje  - asi po hodine provozu je traficko teple
(odhadem 40st). Zdroj je gavanicky oddeleny - proud je snimany optoclenem.

Skoda ze nedalaji i variantu 0.7A pro ty 3W LED. Asi se zkusim kouknout
zda by to neslo trosku "poladit" aspon na 500mA.

RV