Zhoreny elektronicky predradnik

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Listopad 21 20:00:09 CET 2009

Az sa mi vidi neuveritelne, aby to tie tranzistory mohli prezit.
Pri oznaceni odidenych diod si sa asi nestrafil. Ak iba dve, tak asi D1,D2
alebo D3,D4. Ale to je iba drobnost.
Ako tu uz bolo radene - vymenit vsetky elyty a odidene ostatne veci. Ale
pozor, casto je pricinou spatna trubica !

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

V ziarivkovom svietidle nad kuchynskou linkou mi zhorel elektronicky
predradnik.
Kauzu som umelecky stvarnil v http://www.efton.sk/curious/predradnik.htm ,
cim som si trocha ulavil, ale ostava otazka - co s tym?
Svietidla menit nemienim, dost dlho sme ich zhanali (kriteria samozrejme
neboli technickeho charakteru, to ste si asi domysleli ;-)