ma cenu kupovat novou baterii do NTB?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Sobota Listopad 21 15:15:54 CET 2009

Já jsem asi před půl rokem koupil baterii do notebooku Acer tady :

http://www.laptopshop.co.uk/laptop-battery.htm

Po zaplacení Paypalem do UK přišla poštou asi za 6 dní z Honkongu ( bez
poštovného).
Po nabití a asi dvou cyklech vybití/nabití vydržela 3.5 hodiny.
Přišly s ní i dvě plastové krytky, protože jde do dvou notebooků.
Typ teď nevím,  notebook nemám tady.
Zatím funguje bez bez problémů, řekl bych , že lépe než nová. Cena byla
poloviční, než
z českých internetových obchodů.

Zdravi
Jirka OK1MWW