ma cenu kupovat novou baterii do NTB?

David Obdrzalek David.Obdrzalek@mff.cuni.cz
Pátek Listopad 20 20:16:09 CET 2009

Ja jsem vcelku nedavno kupoval do tri notebooku Dell, do Asus EEE, do fotaku
Canon a do mobilu Nokie baterky z www.c-baterie.cz. Na vsech je nalepka T6
power, jak se budou chovat v delsim casovem horizontu tezko rict, na to je
zatim moc brzo (kupoval jsem to tak nejak na zacatku prazdnin, zatim
nepozoruju zadnou degradaci).
Cena je oproti cenam originalni baterky od vyrobcu zarizeni vyrazne nizsi,
primo od Cinana to ale bude jiste jeste min. Ja potreboval danovy doklad a
jednoduche vyrizovani, coz tohle splnovalo, naklikal jsem vsechno na jednom
miste a nemusel shanet po ruznych dodavatelich.

David Obdrzalek