Xilinx VHDL?

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Listopad 20 19:43:47 CET 2009

Pokud se to  vezme zcela prisne, tak vytvorit hodinovy signal v FPGA aby
byl zcela synchronni nelze.  "Ciste" reseni je nechat hodiny jak jsou a
doprovazet je enable signalem ktery povoluje zpracovani kazdeho druheho
taktu.
Navic vytvaret pulzy odpovidajici hodinovemu signalu by znamenalo
pouzivat nabeznou i sestupnou hranu hodinoveho signalu, aby bylo mozne
kopirovat hodinovy signal, coz bez podpory asynchronni logiky na vystupu
nelze spojit do jednoho signalu.
Treba nekoho napadne nejaky trik, ale ja to vidim jako synchronni system
neresitelne.

Tosa