FPGA Ethernet interface s 88E1111

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Listopad 19 19:47:13 CET 2009

SoftCPU jsem se chtel prave vyhnout, protoze me od doby co jsem s tim
jednou musel pracovat jima hruza kdyz si predstavim ze bych to musel
pouzit. Clovek nevi jestli je chyba v CPU, jeho kodu, periferii kterou
si vytvoril nebo pouze jejiho pripojeni na sbernici procesoru. Navic
podpora z hlediska IDE celkem hrozna.
Proste mi to nesedlo a rikam si, ze dostat par byte do PHY neni ukol pro
kompletni CPU a TCP/IP stack.
Pokud me to k tomu SoftCPU donuti, tak alespon vim ceho se drzet, diky.

Tosa