FPGA Ethernet interface s 88E1111

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 19 19:39:41 CET 2009

Když jsem já chtěl rozchodit TCP/IP na Virtexu tak bylo třeba toto:

Na HW část tam byl nějaký čip (asi jsou kompatibilní navzájem).
Na FPGA se implementovalo jádro "Ethernet MAC" (od Xilinxu je osekaná
verze zdarma, něco je i na OpenCores).
Pak na procesoru co byl na tom FPGA bylo třeba implementovat knihovnu
lwIP a základní OS (ten asi kvůli časování a sdílení prostředků nebo tak).
Pak už se jen volaly v C příslušné fce.

V EDK od Xilinxu se to naklikalo a bylo - uživatel byl skoro od všeho
odstíněn, ale rozchodit to ručně by by mohl být celkem "záhul". Ale
takhle obecně těžko říci.

OH

Petr Tošovský napsal(a):
> Zdravim vsechny,
> mam za ukol zprovoznit PHY 88E1111 do stavu kdy budu moct odeslat a
> prijmout UDP paket na/z konkretni adresy. Poradil by mi nekdo jak do
> toho? Predstavuji si, ze bych do PHY zapsal finalni podobu paketu,
> zadne jine vrstvy do FPGA implementovat nechci. Podle vyrobce je na
> desce PHY zapojene tak, ze podporuje MII, GMII, RGMII a SGMII.
> Podrobnejsi informace si k tomu teprve budu dohledavat, jen by me spis
> zajimal uvod od nekoho kdo neco podobneho dela co vse si mam pohlidat
> a co me ceka. Predpokladam, ze v PHY se museji nastavit registry a pak
> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |