Renault Thalia

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Listopad 19 06:22:18 CET 2009

Shodou okolnosti moje tchyne ma taky 1.2htp a taky bych to tak
nezavrhoval.S pritelkyni a ted uz manzelkou jsme nemeli auto a jezdili
jsme jenom tim a pro dva lidi uplne pohodove auticko i co se tyka
vykonu . Najezdili jsme na tom cca 30.000km a krom toho , ze je to
fakt koza a skoro motokara je to prijemne auto . V praci mam najeto
cca 200.000 km od roku 2000 na renaultu meganee combi s 1.9dci a
samozrejme je to uplne jina trida aut , ale jezdim na tom jenom ja a
krom nejakych spotrebnich dilu (kotouce, dil vyfuku) to jezdi a jezdi
. Ted jsme dostali sluzebni nove FORD Fiesta s nejakou 1.2 a ja moc
moc moc vzpomnam na fabii. Protoze co je ten ford za zmetek to svet
nevidel . Ja se divim , ze takove nizke vykony vubec povoluji dyt to
zvysuje nebezpeci na silnici o 100% .Na to abyste v 90km/h predjeli
kamion potrebujete radnou rovinu, sedet se v tom neda no proste fabie
je proti tomu velmi prijemne auticko.Ja mel predtim kadetta GSI 1T
125kW :) a to samozrejme bylo o necem jinem. Domu jsme si nakonec
koupili za cca 250.000 ojeteho forda mondeo s dieselem predposledni
generace a je to vynikajici auto temer luxusni s tim meganem to ani
nema cenu srovnavat snad mozna s posledni oktavkou a
podobne...Rozhodne bych sel radsi zase do ojetiny v plne vybave nez do
nejake nove socky s klickama u dveri .

snehulak