Nahrada UPS

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 17 16:09:27 CET 2009

No 60MB/s by mi stacilo - to urcite. Pred par lety to ale byla spis
otazka switchu za desitky tisic.

Ja nemam zadna data na stanicich a kdyz mam prelejt treba data z fotaku
tak uz je rozdil zda tech 2-3GB RAWu (coz byl dnesni 2 hodinovy vylet)
prenasim 15 nebo 60MB/s. Zvlast jeste kdyz se ty RAWy pak z te stanice
jeste zpracovavaji.
Mam vsude kvuli tomu osazene 1Gb sitovky od Intelu.

RV