Nahrada UPS

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Listopad 17 15:52:48 CET 2009

Já mám 3Com gigabit 8 portů, při kopírování mezi notebookem a PC se běžně
dostávám na 60MB/s, což naráží na výkon disků. Takže bych se vůbec nebál
pořídit něco energeticky méně náročného jako tady ten 3Com.
Naopak hodně brzdí integrovaná síťovka na Via Epia, tam se stěží dostanu na
20MB/s, přitom disky zvládnou zaručeně víc. Teoreticky ještě může být
problém ve špatným kernel driveru, ale nechce se mně to zjišťovat
(kompilovat nový kernel), málokdy bych ocenil vyšší rychlost než těch
15-20MB/s.