RE: OT: Renault Thalia

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Listopad 13 14:51:20 CET 2009

Do 100km od nasich hranic to vypada podobne jako u nas, navic je nabidka vybrana prekupniky vseho druhu. A mimo jine prave oni uz do techto koncin pretahnuli ruzne osklive zvyklosti...
Dale je dobre vzit v uvahu, ze velke mnozstvi bazaru v Nemecku je vlastnenych Turky a podobnou sebrankou, jejichz praktiky si nijak nezadaji s temi mistnimi. Mimo jine je bezne, ze i na mobile.de, podobne jako na tipcars, jsou vybavy prodavaych vozidel nahazene naprosto nahodne a neodpovidaji stavu daneho vozu (mnohdy ani vyrabenym provedenim).

Cimz nerikam, ze se z Nemecka neda dovezt dobre auto, jen je treba pocitat s tim, ze bude nutne tech bazaru objet vic. A ze to znamena jet minimalne autem s druhym ridicem.

V.