OT: Renault Thalia

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Listopad 13 14:41:56 CET 2009

A kdo tvrdí, že to nutně musí být z našich krajů? Zvlášť z UL je to skutečně
do Německa kousek a kupovat aut jen tak naslepo může dneska opravdu jenom
naivka...
Jen tak ze zvědavosti jsem si na mobile.de dal Focus Kombi od rv. 2008, cena
do 12.000 Euro a našlo mně to 450 aut s cenou od 8.000 Euro. Možnost výběru
je opravdu obrovská, že některý z těch aut i v Německu budou sračky je
jasný, ale že by všech těch 450 aut byly totálky? Dost o tom pochybuju.