ot: bycikel cool a IGBT kviz na utorok - LHC

Pavel hw@itherm.cz
Středa Listopad 11 12:24:07 CET 2009

Nebude to odchazeni fetu zpusobeno jejich pomalym oteviranim?
mozna by stacilo posilit budic

Pavel

----- Original Message -----
From: "PP pavel" <pa-vep@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 11, 2009 12:17 PM
Subject: RE: ot: bycikel cool a IGBT kviz na utorok - LHC

No právě, že s bycikelem ;-) mám starosti, už jsem nakoupil x druhů
výkonových FETů zdánlivě daleko předimenzovaných (11xLiIon po nabití 46,2V)
a žádnej z nich nevydržel, odešel dřív aniž by se 15A pojistka přepálila.
Teprve IGBT vydržel a pojistka se přepálí,musel jsem ji tam dát, protože mi
nějak nefakčí elektronický omezovač proudu, nějak mi to při PWM regulaci
špatně měří proud. Našel jsem FETy, které maj výstup sense ale bojím se že
opět nevdrží, neexsituje IGBT s vestavěným omezením proudu případně taky se
sense , který by i v PWM dobře fakčil ?

http://www.visualprog.cz/eBike/eBike.htm

vývoj software   http://visualprog.cz