ot: bycikel cool a IGBT kviz na utorok - LHC

PP pavel pa-vep@atlas.cz
Středa Listopad 11 12:17:39 CET 2009

No právě, že s bycikelem ;-) mám starosti, už jsem nakoupil x druhů výkonových FETů zdánlivě daleko předimenzovaných (11xLiIon po nabití 46,2V) a žádnej z nich nevydržel, odešel dřív aniž by se 15A pojistka přepálila. Teprve IGBT vydržel a pojistka se přepálí,musel jsem ji tam dát, protože mi nějak nefakčí elektronický omezovač proudu, nějak mi to při PWM regulaci špatně měří proud. Našel jsem FETy, které maj výstup sense ale bojím se že opět nevdrží, neexsituje IGBT s vestavěným omezením proudu případně taky se sense , který by i v PWM dobře fakčil ?

http://www.visualprog.cz/eBike/eBike.htm