Zadání: Bistabilní obvod s relé a posuvný registr...

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Listopad 9 07:22:06 CET 2009

ano, toto som tiez riesil, vsimnite si ten maly obrazok s vypoctom
odporov hore v rohu :-)
Zmerajte si pri akom napati rele pritahuje a pri akom odpada a potom
pridajte rezistor paralelne ku rele B. Tym sa dosiahne to ze rele B bude
uz zopnute tlacitkom na plne napatie, ale ked sa pusti tak rele A bude
vidiet trosku vyssie napatie (zalezi od hodnoty rezistora) a spolahlivo
zopne.
b.