Zadání: Bistabilní obvod s relé a posuvný registr...

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Listopad 9 00:56:08 CET 2009

Jo takhle to vypadá OK. Nedalo mě to a  postavil jsem to se dvěma
stejnýma LUN 12V a nechodí mi to. Je to poměrně citlivé na rozsah
napájecího napětí - několik "cyklů" to správně provede v rozsahu 14-16
V, ale jakmile se relé trochu ohřejí, už mi to nefunguje a musím
zvednout napájení.
Ale asi nemám správná relé. Mají malou hysterezi. Buď to předělám tak,
aby se to napětí na relé nedělilo ( nepadalo) a nebo zkusím jiná relátka.
JaKub