17" LCD zhasinani podsviceni

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Listopad 6 23:26:48 CET 2009

Jiri Nemecek napsal(a):
> Taky jsem řešil přesně stejný problém, skončilo to vyhozením monitoru.
> Elektroniku jsem opravil (elyty a jeden svitek), pak se ale jenom
> prodloužil interval vypínání. Zjistil jsem, že jedna trubice bere o
> hodně víc proudu, než ta druhá, což vede k přetížení a vypnutí celého
> měniče. Problém ustal po výměně trubice, kterou bych ale musel vzít z
> jiného funkčního monitoru. Skončilo to vyhozením monitoru.
>
> JN

Mne se stalo neco podobneho, stary monitor mel hrozne pretazeny jas a to
i na nulu, kdy by mel byt skoro cerny. Byl napajeny z 12V / 2A a bral si
kolem 2,5A. Menic je v podstate proudovy zdroj, takze jsem povymenoval
par rezistoru, aby daval nizsi proud trubicemi a kazdou stejne. Ted to
tak nejak funguje, ale holt uz to neni jako za mlada a asi to nevydrzi
vecne. Urcite se to nevyplati, ale beru to tak ze jsem se aspon neco naucil.

Ales Chlubny