17" LCD zhasinani podsviceni

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Pátek Listopad 6 07:34:07 CET 2009

Taky jsem řešil přesně stejný problém, skončilo to vyhozením monitoru.
Elektroniku jsem opravil (elyty a jeden svitek), pak se ale jenom
prodloužil interval vypínání. Zjistil jsem, že jedna trubice bere o
hodně víc proudu, než ta druhá, což vede k přetížení a vypnutí celého
měniče. Problém ustal po výměně trubice, kterou bych ale musel vzít z
jiného funkčního monitoru. Skončilo to vyhozením monitoru.

JN