Divny pad dvou NB

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 6 14:59:45 CET 2009

 6.11.2009, 14:54:47

Pri vsi ucte k dotycne pani, pokud ma v NB dulezita data a nema je
zalohovana, opravdu netusim jak jinak, nez blbosti to mam nazvat.

Pravdepodobne doslo k havariji OS, tedy da se rict banalni problem.
Ale mohlo take dojit k poruse HD, ztrate nebo kradezi MB. Jak by jste
situaci zachranoval v takovem pripade ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz