Divny pad dvou NB

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 6 13:52:28 CET 2009

Hmmm, blbej (blba) mozna dotycna je, ale zamestnava x dalsich lidi a k
tomu aby dotycni meli praci pozuiva hlavne svuj NB. Takze sice je obcas
stoji vic penez veci kolem IT, ale na druhou stranu umi neco jineho a PC
berou jako nutne zlo.

Jinak ale netusim jak blbost usera zpusobi jeho zamrznuti a uz
nenabehnuti. Nezkoumal jsem to nijak zvlast, ale na virus neverim.

Jinak druhej NB od Asusu je v servisu - jednalo se o skutecnou zavadu
HDD. Takze jen souhra nahod, ze dva NB odesly v jednom pokoji behem par
hodin.

--
S pozdravem
Radek Vicek