RE: Změna - Je monitor na vyhození?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 4 23:59:50 CET 2009

A nešlo by upravit DDC přímo v monitoru, aby dával grafice jinačí informace?
Nedávno jsem pátral nad servisním menu pro Samsungy LCD a mimo jiné jsem
objevil nějaký problém s modelem tuším 215T a přes servisní menu šlo tohle
měnit, respektive, byl k tomu potřeba ještě registrovaný PowerStrip, ale byl
schopný měnit obsah LCD.
Minimálně lze zkusit porýpat s nastavením v servisním menu:
- stáhnout jas a kontrast na minimum
- zapnout menu (ale nedržet tlačítko pro menu)
- několik sekund držet tlačítko pro volbu vstupu/enter až se objeví servisní
menu
- vypíná se vypnutím LCD a moc tam toho nejde nastavovat
Úspěšně vyzkoušeno na 225BW a T220, minimálně ukáže, kolik má nasvíceno a
revizi.