Re: Změna - Je monitor na vyhození?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Listopad 4 22:12:35 CET 2009

Napr. LCD Samsung 203B nefunguje v TXT rezime na grafike Sapphire
Radeon HD2400, ked je zapojeny cez DVI. Proste nefunguje... Zobrazuje
rozpadnute pasiky v spodnej 1/3 obrazu. Korektny obraz naskoci, az ked
Win zapnu graficky rezim. Sapphire vydal opravu BIOSu jedneho modelu
danej grafiky a v popise je oprava presne tohto problemu. Zial mame
iny model grafiky (ine RAM), s tym BIOSom je mrtva (este ze sa dal
napalit naspat stary). Na maily neodpovedaju... Ked treba TXT rezim,
staci LCD zapojit cez VGA. Kedze grafika ma DVI-I + HDMI, treba DVI
odpojit a pouzit redukciu DVI->VGA. Esteze ten TXT rezim az tak
nechyba...

miro