Re: Je monitor na vyhození?

d.petr d.petr@post.cz
Středa Listopad 4 21:40:02 CET 2009

> špatný kontakt síťového kabelu, někdy vypadne. Stačí kabelem za konektor silněji
> zahýbat a zdroj jede. Měl jsem ho rozdělaný, něco jsem přepájel, jinak na tom
> SMD nic nevidím, ale stav je stále stejný. A konektorem to není.
> nevím už vůbec.)
>
> Takže to má externí zdroj? Jednou nám na chodbě jiskřil rozvaděč a asi
> kvůli tomu mi odešel LCD monitor, asi to nějak nabořilo procesor. Pak
> se mi podařilo sehnat stejnej kus, vyměnit desku a zase chvíli chodil,
> ale jen do tý doby, než se na něm jednoho krásnýho dne objevilo přesně
> [...]

Má externí zdroj. Ale zas když na jiném PC normálně ukazuje, ...
Grafické režimy mám 3 různé (3 rozlišení), 2*60 a 1*75 Hz, všechny jsou zobrazovány v pořádku.
Začínám mít stále větší podezření na grafiku. Přece jen tan analogový CRT zvládne asi ledacos. A možná ta karta nějak ujela už mimo schopnosti dorovnání toho LCD.
PM