Re: Je monitor na vyhození?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Listopad 4 21:23:50 CET 2009

2009/11/4 d.petr <d.petr@post.cz>:
> To jste šťastný. Zdroj k LCD totiž taky pslední dobou zlobí, jako by měl špatný kontakt síťového kabelu, někdy vypadne. Stačí kabelem za konektor silněji zahýbat a zdroj jede. Měl jsem ho rozdělaný, něco jsem přepájel, jinak na tom SMD nic nevidím, ale stav je stále stejný. A konektorem to není.
> (Ale testnul jsem LCD jinde a tam funguje, píšu o tom v jiném mailu. Ta teď nevím už vůbec.)

Takže to má externí zdroj? Jednou nám na chodbě jiskřil rozvaděč a asi
kvůli tomu mi odešel LCD monitor, asi to nějak nabořilo procesor. Pak
se mi podařilo sehnat stejnej kus, vyměnit desku a zase chvíli chodil,
ale jen do tý doby, než se na něm jednoho krásnýho dne objevilo přesně
1024 vadných pixelů - červená svislá čára. Třeba ten blbnoucí zdroj
taky monitoru nějak uškodil.

Náhradní adaptér se nechá sehnat, buď zase na tom aukru, všechny
notebooky a LCDčka (pokud jsou napájený adaptérem) používaj podobný
napětí, cca 18 až 22V, jeden bych tady taky našel.

P.K.