Re: Je monitor na vyhození?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Listopad 4 19:53:39 CET 2009

2009/11/4 d.petr <d.petr@post.cz>:
> Dobrý večer.
> Tak jsem si pustil PC a místo obvyklých výpisů biosu na mě vykouklo okénko "Input Not Supported". A nepustilo se. Zjistil jsem jiným monitorem, že z VGA výstup jde. Nakonec jsem se dostal až ke zjištění, že po přepnutí do grafického režimu monitor jde. Takže přestaly fungovat jen obrazy určitých parametrů. Jenže bez nich mi je k prdu.
> Je to LCD AOC 17".
> [...]

No jednou jsem opravoval monitor Acer, kterej taky nenaběhnul (ale
vůbec - ani nic nenapsal) při některých režimech - vyměnil jsem
všechny kondenzátory a pomohlo to. Možná to bude souviset s různým
proudovým odběrem při různých grafických režimech.

Jo a jestli ho nechcete hned vyhodit, tak ho prodejte na Aukru, určitě
ho někdo koupí, chodí tam spousta kutilů ;)

P.K.