Je monitor na vyhození?

d.petr d.petr@post.cz
Středa Listopad 4 19:17:36 CET 2009

Dobrý večer.
Tak jsem si pustil PC a místo obvyklých výpisů biosu na mě vykouklo okénko "Input Not Supported". A nepustilo se. Zjistil jsem jiným monitorem, že z VGA výstup jde. Nakonec jsem se dostal až ke zjištění, že po přepnutí do grafického režimu monitor jde. Takže přestaly fungovat jen obrazy určitých parametrů. Jenže bez nich mi je k prdu.
Je to LCD AOC 17".
Moje otázka: Setkal se s podobnou závadou někdo z vás? Myslíte, že se s tím dá něco rozumného udělat? Nějaký jednoduchý nápad na opravu? (Vyhodit ho umím sám, na to se neptám.)

PM