Bezpecnost VoIP

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Listopad 4 12:11:26 CET 2009

On Wed, 4 Nov 2009, Pavel Kutina wrote:

> Kdyz omylem necham odemcene auto, tak tim nedavam nikomu pravo tim autem
> disponovat, a kdyz s nim zlodej nekoho zabije, take nejsem ja tim vinikem.

Pravo nikomu nedavate ale odpovednosti Vas to nezbavuje. Kdyz Vam nekdo
odbrzdi rucni brzdu a to auto se rozjede a nekoho zabije - pomuze Vam
vymluva ze jste ho nechal otevrene a ze to mohl udelat kdokoliv ? Nebo Vas
budou automaticky soudit pro nedbalost ?

> Hmmm, a jak velkej je hacker? Mam za to, ze ve svete libovolnych
> internetovych technologii existuji jen dva druhy zabezpeceni - to, ktere uz
> nekdo prekonal, a to, do ktereho zatim nikdo neinvestoval dost sily, protoze
> mu to nestalo za to. Neexituje nic jako dokonale zabezpeceni - dokonale
> zabezpecenej router je vyponutej, zabalenej v krabici a zamcenej v trezoru,
> a ani tak to neni chrana na 100%.

Trosku pritazene za vlasy ne ? Kdyz provozujete nejake zarizeni jste za
nej odpovedny - jestli je stare a nevyhovujici a kvuli tomu vznikne skoda
je to Vas problem a ne vymluva.