Bezpecnost VoIP

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Listopad 4 07:49:27 CET 2009

On Wed, 4 Nov 2009, Galloth wrote:

> [...]
> se nabizi otazka, co je to dostatecne zabezpeceni. Jestlize je
> majiteka hotelu laik, tak proste neni schopna pocitac kvalitne
> zabezpecit. Ja se pocitacum venuju uz docela dlouho a take bych neumel
> PC zabezpecit natolik, aby ho nikdo nehacknul.
>
> Navic si nemusela a pravdepodobne ani nebyla vedoma nejake hrozby, coz
> je obecny problem s bezpecnosti na internetu. Vetsina lidi a to casto
> i odborniku (viz nedavna diskuze o DS) neni o bezpecnostnich hrozbach
> na internetu informovana natolik, aby byli schopni jim ucelne celit.

Jo - je to tak. A kdyz se tahle nova technologie (kde se spojeni plati
pausalem) spoji se starou technologii (kde se plati za cas a jeste ruzne)
dochazi k temto "zajimavym situacim". Ale co s tim chcete delat ?
Zapojila to o sve vuli, je spousta veci ktere si muzete volne koupit
a pouzivat a muzete s nimi nadelat spoustu skody. Pokud pripustite
univerzalni vymluvu - ja tomu nerozumim tak za nic nemuzu - kdo tu
jeste bude za neco platit ?