Bezpecnost VoIP

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Listopad 4 07:36:21 CET 2009

V tom clanku toho opravdu moc neni (neni tam v podstate nic), ale tady
se nabizi otazka, co je to dostatecne zabezpeceni. Jestlize je
majiteka hotelu laik, tak proste neni schopna pocitac kvalitne
zabezpecit. Ja se pocitacum venuju uz docela dlouho a take bych neumel
PC zabezpecit natolik, aby ho nikdo nehacknul.

Navic si nemusela a pravdepodobne ani nebyla vedoma nejake hrozby, coz
je obecny problem s bezpecnosti na internetu. Vetsina lidi a to casto
i odborniku (viz nedavna diskuze o DS) neni o bezpecnostnich hrozbach
na internetu informovana natolik, aby byli schopni jim ucelne celit.

Honza

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz